آیا هیچ مرهم نهایی بیمار نارسایی کلیه دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ مرهم نهایی بیمار نارسایی کلیه دیالیز وجود دارد

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و تا در دیالیز شده 5 پروانه، من شنیده ام که برخی از درمان ها می تواند بیمار را درست مثل من به از شر دیالیز کمک کند وجود دارد درست است؟ واقعا یک مرهم نهایی نارسایی کلیه وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، نارسایی کلیه می تواند کاملا درمان کرد، اما برخی از درمان ها می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید و مانند یک فرد عادی زندگی می کنند وجود دارد. همانطور که برای پرونده شما، دو نتایج وجود دارد. اگر شما هنوز هم برخی از عملکرد کلیه باقی مانده است، ممکن است شما برخی از زمان طول می کشد تا خلاص شدن از شر دیالیز. اگر عملکرد کلیه خود را از دست داده بیشتر شده است، آن سخت است برای شما برای خلاص شدن از دیالیز، اما شما هنوز هم یک شانس برای کاهش فرکانس از دیالیز داشته باشد.
چه درمانی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری معروف ترین از طب سنتی چینی، آن را برای درمان نارسایی کلیه بسیار موثر است. این چهار تابع، آنها ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار تابع، می تواند آسیب به کلیه تعمیر و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر. بنابراین با کمک این درمان، عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است، پس از آن، بیمار می تواند یک شانس برای دریافت از شر دیالیز، حداقل، آنها می توانند یک فرصت برای کاهش بار دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه موثر و دیالیز، خلاص شوید، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: